Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Sandra Ljung - 11 februari 2011 21:09

I kväll är datorn, tvn, cola och en påse popcorn mitt sällskap.

Plutt ligger och sover och Andreas är på inflyttningsfest.


Älsklingsplutten har haft feber, hosta och snuva i dag. Han & jag har legat i soffan stor del av dagen och vilat. Hoppas han mår bättre i morgon!

Jag har i alla fall bakat chokladbollar och wienerstänger idag. Egentligen är det väldigt onödigt att köpa fikabröd det är ju så enkelt att baka och dessutom billigare & godare.

I morgon blir det cupcakes och sockerkaka eller tigerkaka och kanske gaffelkakor.


 

Tänk att det här lillplutten blir ett på söndag!

:)



// Sandra

Av Sandra Ljung - 11 februari 2011 10:10

Äntligen börjar jag bli friskare, det är så skönt när man känner energin komma tillbaka!


I går var jag på romerska och fick spraytanning, Lillill håller på att lära sig och måste ha någon att träna på. Nu är jag betydligt brunare dock så vart det ganska fläckligt på delar av armarna där jag är torr. Det är skönt att ha fått lite färg :)


Nu har jag nyss planerat vad jag ska baka till Charlies födelsedag men det är ganska mycket så jag får se vad som hinns med, chokladbollar, sockerkaka, wienerstänger, gaffelkakor, tigerkaka, cupcakes, kanske bullar och självklart tårta, men till dom har jag köpt färdiga bottnar.

Köpte present till Charlie i går, ett underlakan och badankor sedan ska jag även beställa kläder till honom men dom hinner inte fram till hans födelsedag.


 

Lillill & jag på min slutvisning på Matrix i Stockholm.


På tal om födelsedag så fyller Lillill 21 i dag, Grattis! :)

I morgon kväll blir det bad på romerska för att fira hennes födelsedag.


Nä nu måste jag diska så att jag kan börja baka :P


// Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards