Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Sandra Ljung - 2 februari 2011 07:43

I går var jag hos käkkirurgen i Gävle, där satt dom in min nya tand, breddade min lilla tapptand och satt på en liten flisa på en annan tand. Läkarna vart själv riktigt nöjda och jag är jätte nöjd! så kul :) Raka fina tänder.


Tåget tog mig sedan till Kilafors där pappa hämtade upp oss.

Hemma hos pappa har jag & Charlie spenderat natten. Plutt vaknade vid ett i natt först var jag uppe med honom och sedan kom pappa och tog över. I morse tog Linda upp honom när han vaknade och nu är han med pappa. Skönt att få lite avlastning faktiskt.


 

Sötplutt!


Idag ska vi kanske åka och titta på tapeter i Bollnäs.

Sedan ska jag träffa Ivan och prata om att jobba som lärling när salong donna öppnar i Ljusdal. Nervös är jag men jag hoppas det går vägen :)


Nu ska jag kila ner och få i mig lite frukost.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards