Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Sandra Ljung - 29 maj 2010 23:16

Nu är jag med Lillill och vi sitter och kikar på eurovision songcontest. Charlie har alldeles nyss somnat. Andreas är och badar med sina vänner.


Idag var jag bara hemma till klockan två ungefär, då gick Lillill och jag ut på Ljusdal och hon bjöd på lunch, kebabsallad på rio :)

Sedan gick vi hem till henne en sväng och spelade skip-bo. Efter det gick vi ut i ösregnet till affären och köpte lite ingridienser som Andreas behövde till sin matlagning. Sedan gick vi hem hit och tittade lagade mat, sen åt vi igen, kött/ädelostgryta med klyft potatis, mycket gott var det!

Sedan dess har vi nästan bara suttit framför tvn, vi gick ut en sväng och hälsade på Lillills pappa som hade köpt en ny bil.


(Jag och Lillill i Stockholm 09)


// Sandra

Av Sandra Ljung - 29 maj 2010 00:05

Hallå!


Charlie och jag kom precis hem.

Runt halv tio träffade vi Lillill och Sanna. Lillill vart hundvakt lite längre än beräknat, hennes mamma skulle vara borta i ett par timmar men efter fyra timmar började Lillill bli lite orolig och hennes mobil var av, så vi tog Sannas bil och åkte för att leta efter henne. Till slut hittade vi festen och där var hon, så det var ju skönt att inte något hade hänt, det blir ju lätt att man tappar bort tiden när man har kul.

När hon var hittad så åkte vi hem till Lillill och spelade ett parti skippo, sedan gick jag och Charlie hem.

Han somnade i bilen när vi åkte runt och letade och har sovit sedan dess, bara vaknat till lite när jag har varit tvungen att lyfta och klä av och på honom.


Andreas har ännu inte kommit hem men han dyker väl upp om en stund antar jag.


Just nu sitter jag och käkar jordnötter och skriver, inte allt för trött. Men jag blir säkerligen trött om en liten stund, det är väl bara för att jag har varit ute som jag känner mig lite pigg.


Charlie hoppade till av tele2 reklamen idag, den när det ena fåret frågar om han kan få börja jobba där sedan slår det andra fåret klövarna på den som frågades klövar och säger "no to slow", han hoppade till när dom slog klövarna mot varandra.

Snacka om att vara inne i tvn :P


//Sandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards