Alla inlägg den 28 maj 2010

Av Sandra Ljung - 28 maj 2010 17:31

I dag har det inte blivit mycket gjort, även fast Charlie har sovit större delen av dagen.

Jag har mest suttit vid datorn och kikat på tv, och redigerat om bloggen, vad tycks?

Andreas kom hem vid tjugo över tre. Klockan fyra började jag med maten (macaroner ostsås och korv). Andreas & jag har kommit på en deal att jag lagar mat mån-fre och han diskar då och på helgerna så ska vi göra tvärtom.

Efter maten så drack vi en kopp kaffe, sedan drog han på fest, precis när han stack så vaknade Charlie. Så nu sitter jag i soffan och skriver detta inlägg och Charlie ligger i babygymmet.


 
(Bilden är ej tagen idag)


I kväll ska jag vara med Lillill efter att hon har varit hundvakt. Vad vi ska göra har vi inte planerat, men det visar väl sig. :)


//Sandra

Av Sandra Ljung - 28 maj 2010 12:01

Trött? Svar, ja! Det vart en ganska hackig morgon från klokan tre-fyra till nio vaknade och somnade jag om vartannat, eller ja Charlie vaknade och väckte mig. Men det är väl sånt som hör till att vara småbarn/bebis förälder.


Nyss kom Andreas hem, och vi ska käka lunch snart. Charlie somnade på mig för ett tag sedan så jag la honom i sängen innan jag satt mig vid datorn.


//Sandra

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<<
Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards