Alla inlägg den 26 juni 2011

Av Sandra Ljung - 26 juni 2011 21:36

I dag har vi varit till Andreas föräldrar på midsommar middag, och den var utsökt! Först olika sillar, potatis, skinka och röror sedan grillat kött med potatisgratäng och sallad och sist en jätte god jordgubbstårta!

Vi fick en urmysig téservis med oss hem, koppar, kanna, små fat och lite större samt en tillhörande ungsform, bruna lite gammeldags med massor av charm! Vi fick också glas, tunga med handtag, fungerar säkert som koppar med.

När vi var där sprang Charlie till bassängen hela tiden och blötte ner sig, så när det var dags att åka hem så var han dyngsur!

Och när vi satt och åt så matade han Alfons (hunden) från sin plats på bordet, haha det såg ganska roligt ut :)


Något bus på gång hela tiden! <3


När vi var hemma igen nattade jag Charlie och sedan diskade jag allt nytt porslin. Efter det gav jag Andreas en klippning och ja nu sitter vi och kikar på film.


I morgon är det en fullspäckad dag!


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards