Alla inlägg den 12 maj 2011

Av Sandra Ljung - 12 maj 2011 20:21


Jag

- Charlie säg mamma

Charlie

- Bapa


Älskade lilla skitunge!

 

Av Sandra Ljung - 12 maj 2011 15:42

I Måndags var ju jag och Natha i Gävle, det gick bra hos tandregleringen men tyvärr så har jag tandsten som måste tas bort, vilket antagligen kommer bli svin dyrt!

Vi tog två tåget hem och med mig hade jag då ett nytt brunt baslinne, svarta leggings, bodysplash och ett ljusgult nagellack.

Pappa, Linda och Charlie hämtade upp mig på station i Kilafors och sedan for vi hem till pappa för att äta middag. Efter middagen fick jag och plutt skjuts till Ljusdal, Linda övningskörde hela vägen, mycket duktig.


Beroendeframkallande!   



På Tisdags morgonen låg Charlie och hostade så han fick vara hemma från dagis.


I går fick han också vara hemma. I går kväll kom Andreas hem, han åkte till Sthlm i Måndags morse för att gå på en kurs genom jobbet.


I dag är Charlie piggare så han fick gå på dagis. Vid elva joggade jag med Lillill runt kyrksjön, och fy tusan vad jobbigt det var men också otroligt skönt! Efter joggingturen gick jag och handlade på coop. Sedan gick jag hem och lagade lunch, omelett med rivna morötter.

13:40 åkte Andreas och jag och hämtade Charlie på dagis. Lillgubben hade stupat i asfalten och är alldeles röd om näsan, han ser ut som en liten tomtenisse.

Andreas släppte av oss vid centrumhuset och sedan åkte han till jobbet. Jag och Charlie gick in till arbetsförmedligen där Mathilda och Sanna var. Jag anmälde mig till en gruvmässa i Sundsvall på Onsdag.

Efter arbetsförmedligen gick jag och plutt hem.

Nu ligger han och sover lite middag men jag ska snart väcka honom så att han kan somna i kväll.


// Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards