Alla inlägg den 12 april 2011

Av Sandra Ljung - 12 april 2011 21:15

 

Libero.se kan man samla poäng genom att köpa blöjor eller andra produkter från Libero, sedan kan man köpa olika saker till sin lilla med poängen.

Denna älg har jag sparat till ända sedan jag gick med i Liberoklubben, vilket var vid Charlies födelse. Nu igår fick jag tillräckligt med poäng, så den är framme om 2-3 veckor :) Hoppas Charlie tycker om den!


I morgon åker jag och Challe till Bollnäs för att ha lite pappa/morfar och syster/moster tid i några dagar. Det kommer att bli mysigt, dessutom ska vi äta grillat i morgon :)

På Torsdag ska jag träffa Marze som är hemma från Norge :)

På Fredag kommer även Andreas hem till pappa och på Lördag åker vi till mamma och stannar där till på söndag.

Så det kommer förmodligen inte att bli nåt bloggande på några dagar. Fast iofs så kan jag väl inte påstå att jag är speciellt aktiv i mitt bloggande annars.


Nu sitter jag och kikar på desperate housewives och bloggar i pauserna. Lillungen ligger och sover och Andreas jobbar kväll.


//Sandra

Presentation


Jag heter Sandra och bor i Ljusdal tillsammans med min sambo Andreas och våra söner Charlie & William.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards